Äntligen nytt inlägg!!

Hej!

Haha fy man skäms ju nästan för att det står god jul på förra inlägget!
Men jag har bara helt glömt bort att lägga upp nya inlägg... Facebook tar överhand.

Det har hänt ganska mycket sen sist, vi har varit på en hel del utställnigar.
Bla Eskilstuna för ett tag sedan. Där gick det riktigt bra för mig och Allis (som nu går i öppenklass)
Vi kom tvåa av 17 stycken öppenklasstikar! Och hon fick CK och blev placerad i Bästa Tik med reservcert! Superkul!

Och nu förra helgen har jag ställt ut Allis i Piteå. Det var tvådagarsutställning. Hon fick EXC båda dagarna.
Vi fick även vara med i Bella Cosa´s uppfödargrupp som vann båda dagarna! Jättekul att få vara med!! :)

Och i onsdags fyllde världens bästa Rufus 10 år!!!!!!!! Massor med Grattiskramar!!!!! <333 Min supergoa och jättesnälla gubbe :D

Rufus <3


Ska försöka komma ihåg att ladda upp inlägg lite oftare :p

Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0