God Jul och Gott Nytt år!

Hejsan och God Jul på er alla.
Hoppas att ni får en rolig jul med massa snö som vovvarna kan busa i =)
För det är ju superkul ja det tycker iaf Rufus och Allis :)
Det är så mysigt ute nu, vitt och fint men det behövde väll inte vara riktit så kallt.
Men nu ska jag inte klaga för det är ju tur att det finns kvar snö på marken så här i juletid ;)

Här kommer lite vinterbilder på mig och vovvarna:


jag och Allis



Sötisen Rufus


Allis <3



Rufus Jag Allis ute på kvällspromenad Mysigt :)



Allis :)

God Jul och Gott Nytt år önskar vi alla

Väkommen åter!


Kommentarer
Postat av: Zorina

God Jul och Gott Nytt År!

2009-12-23 @ 15:41:31
URL: http://kennelfairbianca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0