Lugnt på hundfronten

Hej på er!

Just nu händer det inte så mycket på hundfronten får våran del.
Det blir mest dom dagliga promenaderna i det blöta vädrer.
Inget mysigt väder att vara ute i direkt...nu går vi bara här och väntar på snön
så att det åt minstånne blir ljust och fint ute. Nu håller vi på att försöka få Allis
att gå fint i kopplet "det tar sin tid"  men hon kommer väll lära sig så småningom
får vi hoppas. Tänk vad tiden går fort nu är Allis redan 9 månader!!! Det känns som om
det var nyss som vi fick hem henne (men ändå inte).

Vi har inga utställningar planerade framöver förutom att jag och mamma kommer åka
ner på Stora Stockholm utan hundar och bara "kolla". Det ska bli roligt! =)


Kramar Sara


Kommentarer
Postat av: Christina

Då kanske vi ses i Sthlm :)

Alicia, Loppans syrra ska ställas där. Det ska bli skoj att träffa henne. De är så himla lika de 2.

Ha det bra!

2009-11-25 @ 20:17:23
URL: http://mawerickstars.se
Postat av: Annika S

Ser att vi ses på Stora Stockholm. Det blir många Wheatens där, men inte era såg jag. Jag har bara Käcken med mej. Tag med stora plånboken,det ska jag göra. Där finns det mycket "julklappar".

Vi ses / Annika

Postat av: Babbsan & Neddus

Ja vi ska oxå till Sthlm, kul då kommer vi att ses.

// Wheatenkramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0