Wheaten Festivalen

Hej

I Lördags var det utställning igen :)
Denna gång Wheaten festivalen i Södertälje Inofficiell rasutställning.
Jag ställde som vanligt Allis i unghundsklassen, det gick ganska bra slutade som fyra av sju.
Så jag är nöjd med lilla skruttis :) Dommare var Patrik Cederlöf.
Allis var duktig, ganska pigg men inte riktigt som vanligt eftersom hon löper nu också.
Jag ställde Ann Hübinettes valp Dollar i Juniorhandling också :) Roligt och det gick ganska bra tycker jag.

Vi åkte ner på Fredagen och bodde i husvagnen.
Skönt att inte behöva gå upp allt för tidigt som vi skulle gjort om vi åkte hela vägen på morgonen!
Trevlig utställning tyckte jag :) Vi klarade oss från regnet under hela tiden, lite småstänk kom men
det var inte så mycket. Efter utställningen tog vi oss en tur in till Stockholm och åt mat :)
Men där klarde vi oss inte från regnet, nej nej!! Gud va det öste ner! Vi blev verkligen genomblöta,
haha det var inte alls mysigt kan jag säga ;)
Vi bodde i husvagnen den natten också och åkte hem på Söndagen.

Lite bilder kommer här:


Här ställer jag Allis :)


Vi träffade Allis snygga morbror Abbe (Bella Cosa Lamino) och hans
familj.


Jag och Dollar (Hübinettans Million Dollar Baby)


Jag med söta Alice i knät, Emma och Tess :)


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym



Ni är så duktiga i ringen du och Allis!!

Kramar

Mamma

2010-08-11 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0