Utställning Möklinta!

Igår var vi på utställning i Möklinta! Jag ställde Allis för första gången!
Det gick bra! =) Kul vare också!  Pappa deltog i "gubbe med hund" med

Rufus , de kom tvåa av nio stycken, bravo!=) Allis blev birvalp (ensam wheatenvalp) .
Hon fick HP med fin kritik
och  kom femma i gruppen. Tack Emma för att du klippte
Allis så fint!=)


  
Min kompis Lisa följde med oss till Möklinta. Här är hon med Allis.



Och här ställer jag upp Allis inför domaren Ulrika Göransson.


Gubbe med hund, haha!=)



Här är en bild på en snygging som deltog i BIS-finalen , Whilizias Join the Party.
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Ni var jätte duktiga Sara & Allis!!

kram mamma

2009-07-10 @ 19:49:47
Postat av: Askersundsgänget

Hej igen...!!!



STORT GRATTIS TILL UTSTÄLLNINGSDEBUTEN!!!!

Roligt att allt fungerade så bra och var så kul!

ÅÅ pappa som ställde upp i gubbe med hund...ja, han har ju lite vana sedan tidigare...



Ska bli roligt att träffa er alla på Lockmorautställningen!!!



Ses framöver...hälsa gänget!

Annelie och resten av mitt gäng

2009-07-10 @ 20:59:06
Postat av: Adore

Hej Allis och gänget...!



KLART att jag är snygg...ååå det är ju du med Allis!!! Blir kul att träffas i Lockmora...vem vet..kanske kan vi få busa runt lite...vore ju kul!



Voff till både dig och de andra i din flock!!

Adore...de andra hälsar också...igen!

2009-07-11 @ 00:22:34
Postat av: Emma Ö

Hejhej! Nu har jag tittat in på din blogg! :)

2009-07-12 @ 20:25:56
Postat av: Lena, Allis uppfödare

Grattis till BIRvalp. Bra jobbat, Sara, nu vet jag vem som kan hjälpa mig i grupperna, hihi.

Ska meddela Sören om pappas resultat i Gubbe med hund.

Kram kram från Lena

2009-07-15 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0