Klippkurs

Hej!

Igår var mamma, pappa och Jag på klippkurs i Gävle.
Det var Annika (Keen On) som höll i den.
Jättekul att få lära sig att klippa för vi har ju aldrig gjort det förut.
Det var Rufus som fick vara försökskanin. Det var vardagsklippning
och vi lärde oss jättemycke! Nu får vi träna på här hemma.
Det var inte direkt jättelätt att klippa. Rufus är inte den som
står still hela tiden. Men han är ju go.

Med på klippkursen var också Christina och Walle.
Kul att träffa er! Walle stod stilla hela tiden på
trimbordet, så där får vi ta efter.



Här står Walle och Rufus och blir friserade...=)


Här visar Annika hur man ska göra på jättegulliga Shylah


Tack  för en jättebra kurs och gott fika!



Grattis min gulliga pappa Rufus på Farsdag önskar lilla Allis <333
Gott med leverpastej macka och sockerkaka, eller hur?


Välkomen åter!

Kram Sara m fam










Kommentarer
Postat av: Christina

Kul att träffas på klippkursen igår!

Walle ja han sköter sig bra på trimbordet. Det var ju därför jag tog med honom och inte Gandalf :)

Ja nu har vi en hel del att träna på. Visst var det skoj? Annika är ju en sån duktig "fröken"

Pussa på hundarna från oss.

Ha en bra vecka

2009-11-08 @ 16:06:17
URL: http://mawerickstars.se
Postat av: Babbsan & Neddus

Visst är det kul att klippa hund, men mitt öga ser mer än det kan åstakomma med saxen;)

Hoppas vi ses snart.

// Babbsan & Neddus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0