SWTK Region Nords utställning 5/9

                                               Hej!

I Lördags var vi på Norrlands Guld i Högbo Bruk.
Där träffade vi Allis uppfödare Lena och syrran Ebba
och hennes fam. det var jättetrevligt! Syrrorna tyckte
om att träffa varandra. Ebba blev tvåa och Allis trea i
valpklass 6-9 månader. Det var svårt att få Allis att
trava fint i ringen för hon ville bara busa. Fick lite 
tips av Lena Haglund så nu får vi  träna på! 
 Här kommer lite bilder:







Jättekul att få busa med syrran!




Gulliga Ebba!=)






Tre snygga tjejer från kennel Bella Cosa
Skrållan, Ebba, Allis




Jag var med på Juniorhandling och då fick jag äran att låna
Barbro Risbergs snygging Neddus http://www.blogtown.se/blog.php?id=WheatenBarbro
Neddus är Allis kusin.


Neddus var jätteduktig, vi kom tvåa! =)


Senare var dett pappas tur att låna Neddus i Gubbe med hund.
Det var en löptik med i ringen så pappa fick jobba på med Neddus.


Jaha, problem eller??? haha




                  Välkommen åter!





Kommentarer
Postat av: Babbsan & Neddus

Sara va duktig du var i helgen med vovvarna. Inte lätt att visa lilla Allis, men du gjorde det kanon. Jag måste nog öva på att visa min egen hund oxå. Kul att du lånade Neddus i J Handling. Bara att hojta till om du vill fler ggr. Pappa gjorde oxå ett kanonjobb med en tokig hane ( Neddus )då det fanns löptikar i ringen ; ))))) Jag hade en ganska trött Neddus efter denna Högbo helg;=)



// Hoppas vi träffas snart igen:

Babbsan & Neddus

Postat av: Lena Haglund

Vilka fina bilder du har lagt ut.

Bra jobbat i ringen med Allis, det är inte så lätt att ställa ut en valp men det klarade du bra. Ser framemot att se er tillsammans när hon blivit lite äldre.

Trevligt att träffa hela din familj och att få se Allis igen.

Kram från Lena

2009-09-07 @ 20:58:55
URL: http://www.kennelbellacosa.com
Postat av: Annelie Hellberg

Hej på er,



TACK för hälsningar i gästboken...alltid roligt!

Ser att ni varit i Högbo och ställt och att det gått bra...STORT GRATTIS!!! Vad hon vuxit "lilla Allis"...ja, det går fort med våra fyrbentingar!

Adore är stora killen nu...tar tom. fel på Gazzer och han ibland...ja, vid första ögonkastet. Vi har börjat valpagiltykurs och det är jättekul.

På utställningsfronten har det ju varit lite stiltje för vår del...har ju varit/är en del struligheter här. Skönt att Gazzer åter är pigg...nu är det bara att hoppas att jag blir av med min ansiktsförlamning..men, det lär nog bli långdraget har jag en känsla av.



Sköt om er!!

KRAM//Annelie...alla boysen hälsar

2009-09-07 @ 22:48:18
URL: http://www.hellbergshundar.se
Postat av: alva larsson;D

vad stor allis har blivit!<3333

saknar henne jätte mycket!

kramkram

2009-09-09 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0