God Jul och Gott Nytt år!

Hej igen, det var länge sen.
Tänker hela tiden att nu måste jag ta tag i bloggen igen men det blir visst aldrig av....

Nu kommer iaf en försenad God Jul hälsning och Gott Nytt År till er som är tappra nog och
fortsätter att läsa bloggen.

Två bilder från Julafton kommer här också:


Jag och Rufus vid julgranen under paketutdelningen hos famor & farfar:)
Och Rufus fjäskar i hopp om att få öppna lite julklappar ;p



Allis tyckte att leksaken de fick i julklapp var superkul!
Rufus är mer förtjust i själva öppnandet av paketen :)


Kramar Sara m. flock! :-D


Kommentarer
Postat av: sussi

Tack för hälsningen och gott nytt år till er båda.

Mufflo

2010-12-29 @ 00:07:52
URL: http://doggbloggen.blogg.se/
Postat av: Lena Haglund

GOTT NYTT ÅR till er alla!!

Vilka fin bilder på er alla tre.

Det verkar vara en riktigt mysig jul.

Tack för hälsningen i gästboken också.

KRam från Lena

2010-12-30 @ 15:33:28
URL: http://www.kennelbellacosaa.com
Postat av: Ebba

Grattis Syrran, jag fick köttbullstårta med grädde och kyckling till middag mums...å så tuggben. Hoppas vi ses i sommar / Ebba

2011-02-22 @ 06:51:16
Postat av: Allis

Grattis till dig också Ebba:) jag fick också mycket godis på födelsedagen och en ny pipleksak jag älskar pipisar precis som Rufus.

Hoppas att vi träffas i sommar!!

2011-03-04 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0